17 sierpnia 2015

I BELIEVED

29 komentarzy:
 
Uwierzyłam...
Uwierzyłam w swoje marzenia i możliwość ich spełnienia, a reszta przyszła sama :)



Witam Was!
Chciałabym się z Wami podzielić krótką historią jednego z moich największych marzeń.

Od dobrych paru lat marzyłam o tym, aby pojechać do Londynu.
Z samego początku podcinałam sama sobie skrzydła i wmawiałam sobie, że to nigdy się nie wydarzy, bo to daleko, nikogo tam nie mam, nie mam pieniędzy na podróż i tak dalej.
Zostawało mi jedynie marzyć, marzyć, marzyć.
Nawet nie wiecie, jaka byłam zadowolona, kiedy zrobiłam sobie zdjęcie przy miniaturce Big Bena w Inwałdzie w Parku Miniatur...
Wtedy również poczułam, że nie mogę dopuścić do tego, aby moje marzenia się nie ziściły.


Gdy trochę podrosłam, weszłam w życie bardziej dorosłe, poszłam do liceum, dostałam szansę- zorganizowali tam wycieczkę- na samą wieść o tym, popłakałam się w klasie.
Wtedy wymówki takie jak "nikogo tam nie mam" czy "to daleko" odpadły. Zostało jedynie "nie mam pieniędzy".
Nie chciałam naciągać rodziców na tak drogą rzecz. Mimo to oni próbowali skądś załatwić pieniądze- bo przecież czego nie robi się dla dobra swojego dziecka,jednak nie bardzo mieli od kogo pożyczyć. Zamartwiałam się, nawet troszkę płakałam, bo przecież taka okazja nie zdarza się zbyt często. Już nawet próbowałam się przekonać do myśli o tym, że teraz nie pojadę,że będą inne okazje...

Pojechałam pewnego dnia w odwiedziny do wujka, było jak zawsze miło, ale nie spodziewałam się, że pod koniec tej wizyty, opuszczając jego mieszkanie, wetknie mi w rękę ogromną sumę pieniędzy. Powiedział, że są one na "spełnienie marzeń". Rzuciłam się mu na szyję i popłakałam. Najlepszy prezent, jakikolwiek dostałam. Moi rodzice byli bardzo szczęśliwi z tego powodu, że byłam radosna. Jednak brakowało mi jeszcze trochę pieniędzy.Rodzice powiedzieli, że dopłacą te parę setek, a babcia się zaoferowała, że da mi pieniądze na "drobne wydatki". I tak oto, dzięki rodzinie, tamtego roku, pojechałam spełnić swoje marzenia!

Wasze marzenia też się spełniły?
Opowiedzcie mi o nich! :)

Chcecie zobaczyć zdjęcia z wycieczki do Londynu? - wpadajcie, bo już niedługo się pojawią :)
A może do tego chcecie jeszcze relację z tych paru dni?
Dajcie znać w komentarzach!

"Nie trzeba wierzyć w cuda, wystarczy wierzyć w siebie,
Możesz osiągnąć wszystko, tylko musisz to wiedzieć"

~ cytat z piosenki "Że życie ma sens" - Z.B.U.K.U



Nicole

Zdjęcia należą do mojego prywatnego archiwum. Jeśli chcesz skopiować, udostępnić- najpierw do mnie napisz :)

29 komentarzy:

  1. Wspaniała historia :) Aż się łezka w oku kręci. Bardzo chętnie zobaczę zdjęcia i opis twoich wrażeń z wymarzonej wycieczki. Czekam z niecierpliwością na ten post :)
    Pozdrawiam

    VerryBerry Girl xxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Już niedługo się pojawi!
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. inwald moje tereny :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/red-lip.html

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tam ładnie! tez bym chciała się tam wybrać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że Twoje marzenia się ziściły :)
    Warto w nie wierzyć, kto wie czy się nie spełnią? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna historia, od zawsze chciałam tam pojechać i może w końcu mi się uda :D
    Zapraszam do mnie:

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! :)
      Z miłą chęcią zobaczę, co u Ciebie!

      Usuń
  6. Również chciałabym tam pojechać ;)! Fajny blog ;)! B Pięknie wyglądasz :)!Na moim blogu pojawił się nowy post ze stylizacją na wesele : http://kingefashion.com/weeding-look/- zapraszam serdecznie do oceny tej stylizacji:)! Będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki, Kinga :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Ci się to uda! :) Dziękuję! Dziękuję!
      Z chęcią zobaczę i ocenię :)
      Trzymam za słowo!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. moim marzeniem od zawsze było kupno konia ;) mam nadzieje ze je zrealizuje http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Łezka zakręciła mi się w oku ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, masz świetną rodzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że udało ci się spełnić marzenie! :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS NA MOIM BLOGU! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!


    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna historia :) motywujące gdy czyta się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie ,że spełniłaś swoje marzenie ;) Oby więcej takich pozytywnych historii ;) Również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko spełniając marzenia możemy osiągnąć w pełni szczęście ;)

    zapraszam do siebie
    marthellye.blogspot.com
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100%! :)

      Również obserwuję!

      Usuń
  14. terz tam byłem

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję spełnienia marzenia, z niecierpliwością czekam na notke o tym jak przebiegła wycieczka !
    Obserwuję :)
    Pozdrowionka i powodzenia w nowym roku szkolnym :)
    http://roksana-kedzierska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Nie obrażę się, jeśli zaobserwujesz mojego bloga.
Nie uduszę, jeżeli zostawisz link do siebie :D

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff