21 sierpnia 2015

MY DREAM CAME TRUE

24 komentarze:
 
Dzień dobry!

Jak już ostatnio wspomniałam- moje największe marzenie się spełniło!
Jestem teraz w pełni szczęśliwa, dopisałam sobie do listy marzeń kolejne i próbuję do nich dążyć :)

Teraz przedstawię Wam Londyn moim okiem :)






















~ "Kiedy się czegoś pragnie, wtedy cały wszechświat sprzysięga się, byśmy mogli spełnić nasze marzenie" - Paulo Coelho


Jeśli podobają Wam się zdjęcia chociaż odrobinkę to dajcie znać w postaci komentarzy :)
Kolejna część już niedługo! A w niej jeszcze więcej zdjęć i opis moich wrażeń!

Pozdrawiam,
Nicole.

Zdjęcia należą do mojego prywatnego archiwum. Jeśli chcesz je skopiować, udostępnić-najpierw do mnie napisz :)

24 komentarze:

  1. Tak się składa, że akurat mieszkam w Londynie :)) Bardzo ładne zdjęcia :*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Wiem. Zazdroszczę Ci bardzo! :)


      Dziękuję! :*

      Usuń
  2. piękne zdjęcia, Londyn jest bardzo uroczy :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :). Chciałabym kiedyś wybrać się w to miejsce. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Życzę Ci, aby było to w najbliższym czasie!
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Ogromnie Ci zazdroszczę! ;)
    Moim marzeniem jest by kiedyś mieszkać w UK.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    Londyn jest cudowny. Marzę o tym, tam zamieszkać ;3
    http://julkaandmaryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję spełnienia marzenia! Sama bardzo chce pojechać do Londynu ;)
    Mój Blog

    Mogę prosić o kliknięcia? Pozdrawiam!
    KLIK1

    KLIK2

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudowne zdjęcia . ja zamierzam polecieć do Londynu na iMats w przyszłym roku ;)
    pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia zapraszam do siebie
    www.twofacesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sama ostatnio byłam w Londynie ! jest tam cudnie,całkiem inne życie :)
    http://paulina-lata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Londyn to piękne miasto ale i bardzo zatłoczone. Marzę żeby tam kiedyś pojechać!


    olivia-olivviaa.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, tłoczno tam :D
      Ale ma swój urok!
      Oby się marzenie spełniło! :)

      Usuń
  12. też chciałabym odwiedzić Londyn *,*
    zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :3
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Nie obrażę się, jeśli zaobserwujesz mojego bloga.
Nie uduszę, jeżeli zostawisz link do siebie :D

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff