27 marca 2016

HAPPY EASTER | WISHES, GIFTS

Brak komentarzy:
 

Kochani!
Z całego serducha chciałabym złożyć Wam najszczersze życzenia wielkanocne.
Dużo zdrówka, szczęścia, radości, ciepła, świąt spędzonych w rodzinnym gronie!

Kolorowych jajeczek, 
rozczochranych owieczek, 
rozkicanych króliczków, 
pyszności w koszyczku, 
a przede wszystkim
mokrego ubrania
w dniu wielkiego lania!


Co Wam przyniósł zajączek? Pochwalcie się w komentarzach :)
Moje prezenty, które znalazłam (w krótkim czasie) w łóżku możecie zobaczyć poniżej...


Podczas świąt poszłam wraz z moją kuzynką na spacerek i wzięłam aparat, chcielibyście zobaczyć parę zdjęć, które udało mi się zrobić? :)



Buziaki! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Nie obrażę się, jeśli zaobserwujesz mojego bloga.
Nie uduszę, jeżeli zostawisz link do siebie :D

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff