21 marca 2016

♥ MINI HOME DECOR HAUL ♥

4 komentarze:
 
Witam Was w ten poniedziałkowy wieczór !
Jak się macie moje skarby?  :)

Przychodzę do Was dzisiaj z haulem dekoracyjnym. 
Od początku stycznia zdarza mi się dokupować różne pierdołki do pokoju. 
Głównym powodem jest chęć zmieniania wystroju, bo dotychczasowy już mi się znudził :)
Po kroczku do celu, prawda? 


Zawieszka na klamkę od drzwi zakupiona w Netto za jedyne 5.99 zł. 


Zestaw czterech świeczek HEMSJO z Ikea za 5 zł.


Przepięknie pachnąca świeczka (mała) OMTALAD z Ikea za 2.50 zł.


Świece z ROSSMANNa
* bezzapachowa - 5.99
* waniliowa - 6.99


Zapachowe patyczki Air Wick z ROSSMANNa kupiłam za 13.99 zł ze zniżką -4 zł :)


Taką śliczną ramkę na trzy zdjęcia dostałam w PEPCO za jedyne 9.99 zł :)


Te dwa cudowne słoiczki-świeczniki miały być dla mojej kuzynki, ale tak mnie urzekły, że zostały ze mną :) Netto - 9.99 zł za dwie sztuki!


Jedna rzecz - wiele zastosowań :) 
U mnie ma przynajmniej 3/4 - osłonka na doniczkę, świecznik, pojemnik na pędzle do makijażu, bądź przybory szkolne, a u Was do czego służy? :)

Ikea - 4.99


Serwetek nigdy za wiele, jeszcze takie walentynkowe :D 
Kupione w ROSSMANNie za 4.99 zł (przecenione z 6,49 zł).


Zobaczcie sami, czy te produkty połączone razem (niektóre) nie wyglądają uroczo?




Chciałabym, jako dekorację do pokoju, kupić sobie jeszcze cotton balls. 
Moglibyście napisać, gdzie oprócz TUTAJ mogę je kupić (najlepiej taniej!) ?

Napiszcie, co Wam udało się upolować w ostatnim czasie na promocjach :)
Czekam na Wasze komentarze.
Do następnego kochani! 

4 komentarze:

  1. U mnie kilka tych białych pojemniczkow służy jako kubki na przybory szkolne, a takze jako pojemnik na pędzle do makijazu :)
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super nowości :) bardzo lubię takie dodatki w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie dodatki :)

    Zapraszam na nowy post
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te dodatki:) Mam takie same świece

    http://daydreamjuice.blogspot.com/2016/03/what-id-wear-4.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Nie obrażę się, jeśli zaobserwujesz mojego bloga.
Nie uduszę, jeżeli zostawisz link do siebie :D

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff