2 września 2015

BACK TO SCHOOL: HAUL

7 komentarzy:
 
Cześć kochani! :)

Dzisiaj jest już drugi września. Sama nie mogę uwierzyć, że ten wakacyjny czas już minął.

Od teraz zacznie się wczesne wstawanie, odrabianie lekcji, uczenie na sprawdziany, ale...
przecież rok szkolny nie jest tylko od nauki.
To również czas świetnych przygód, zawierania znajomości, a może nawet przyjaźni, czas podkochiwania się w kolegach z klasy, wyczekiwania na dzwonek, ogłaszający przerwę i odliczanie do świąt oraz następnych wakacji.
Tyle może się wydarzyć! Sami nie jesteśmy w stanie sobie tego wyobrazić!

Ten post jest, jak można wywnioskować po tytule, związany właśnie ze szkołą!
Jeżeli jesteście ciekawi, co wpadło do mojego koszyka, to zapraszam Was do czytania! :)


Jak dla mnie, szkolne zakupy od zawsze kojarzyły się z frajdą. Od małego dziecka aż do czasów licealnych je uwielbiam! I... pewnie będę tym równie podjarana, robiąc w przyszłości zakupy szkolne swoim dzieciom :)


Kiedyś robiłam ogromne zakupy, do czasu aż spostrzegłam, że po każdym roku szkolnym wrzucałam do szafy nawet niezużyte przybory czy zeszyty i nie używałam ich w następnym, tylko kupowałam nowe. I tak po paru latach się tego mnóstwo uzbierało :D Stwierdziłam, że od teraz będę kupowała te drobiazgi jak minimalistka, tylko to, czego potrzebuję. Przecież w sklepach w ciągu roku będzie dostępny asortyment szkolny, więc mogę sobie coś dokupić!

Fakt faktem... kupiłam za dużo zeszytów, ale to tylko ze względu na zmianę szkoły i moją niewiedzę, dotyczącą ilości przedmiotów rozszerzonych i uzupełniających. Więc sobie wybaczam :D
























Ceny zeszytów A5 nie przekraczają 2zł, a A4- 4zł :)







Przybory, jak przybory, zawsze to samo, tym razem tylko w mniejszych ilościach :D

A najważniejszym, a zarazem najdroższym zakupem, okazał się plecak z Croppa. 129.99 zł, ale jest cudowny!
Dosyć, że pasuje do wszystkiego, jest bardzo pojemny, to jeszcze jest o wiele wygodniejszy od torby!
Najlepsza rzecz, którą kupiłam!








A Wam się udały zakupy? :)
Chcielibyście Back To School: TAG?
Dajcie znać!

`To jest ten dzień
To jest ta chwila
Głęboki wdech
To niepowodzenie już przemija
Odparty lęk
Przecież potrafisz wygrywać
Dawaj do przodu
Wyciągnij dłonie i to zdobywaj...

~ cytat z piosenki NPWM "Zawsze do celu"

Do następnego!

7 komentarzy:

  1. Świetne zeszyty :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/060915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zeszyty. Jesteś idealnie przygotowana do szkoły i to jak modnie♥. Uwielbiam ten plecak. zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy !
    jest już 8 września,a ja ledwo co przygotowana na ten rok szkolny ;o
    http://paulonkal-paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Nie obrażę się, jeśli zaobserwujesz mojego bloga.
Nie uduszę, jeżeli zostawisz link do siebie :D

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff