6 września 2015

BACK TO SCHOOL: TAG

4 komentarze:
 
Witajcie!

Dzisiaj czas na drugi post z serii "Back To School", a mianowicie ..... tag!
Chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć?
Zapraszam do czytania! :)


1. O której wstaję do szkoły?

Zależy, o której zaczynam lekcję.

Jak o 7.10 to wstaję o 4.
Jak o 8:00 to o 5.
Jak o 8:50 to o 6.
Jak o 9:40 to o 7.

A jak jeszcze później zaczynam lekcję to i tak wstaję o 7, bo nie mam innego dojazdu :/

2. Ulubiony nauczyciel

Jak na razie to mój wychowawca, z którym mam tylko dwie godziny tygodniowo, ale w tej szkole jestem od 1 września, więc już za pół miesiąca moje zdanie może ulec zmianie :)

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?

Najlepiej czuję się na lekcjach z j. anielskiego i j. niemieckiego.

4. Czy masz w szkole grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?

Jestem "nowa" i wcześniej nie znałam nikogo, więc na razie trzymam się z każdym :)

5. Plecak, torba, torebka czy tornister?

W poprzednim roku odpowiedzią byłaby "torba", natomiast w tym roku, jak mogliście zauważyć w poprzednim poście, zainwestowałam w cudowny plecak!

6. Czy malujesz się do szkoły?

Odpowiedź jest prosta- TAK.

7. Spódniczka, sukienka czy spodnie do szkoły?

Spodnie najczęściej, rzadziej spódniczki, a sukienki max. 1 do roku :)

8. Czy nosisz dodatki do szkoły, np. bransoletki, naszyjniki?

Najczęściej noszę zegarki i bransoletki.

9. Czy w zeszłym roku miałaś świadectwo z paskiem?

Niestety nie.

10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?

Rzadko się to zdarza.

11. Przedmiot, z którego źle Ci idzie?

Matematyka to zło.

12. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz taxi, samochodem lub autobusem?

Jeżdżę busem.

13. Czy zmieniasz buty w szkole?

Nie.

14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?

Uwielbiam!

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?

W niektórych momentach... tak.

16. Co mnie motywuje do nauki?

Muzyka. Teksty piosenek.


`Nigdy nie jest za późno żeby coś zmienić
i naprawić w swoim życiu...
Najważniejsze żeby pogodzić się
z samym sobą i z całym światem...

~ cytat z piosenki "Nie wszystko stracone" KaeN

*Zdjęcie nie należy do mojego prywatnego archiwum. Źródło: Internet.

4 komentarze:

  1. Fajny post!
    Mnie także motywuje muzyka do nauki :*

    emkablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym nigdy nie wstała o 4 współczuję! :\
    Ja jak mam na 8 to wstaję o 6;30 :)
    My blogging travel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci :)
      Myślę, że byś się przyzwyczaiła po kilku takich pobudkach :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Nie obrażę się, jeśli zaobserwujesz mojego bloga.
Nie uduszę, jeżeli zostawisz link do siebie :D

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff