9 września 2015

WAPTEKA.PL HAUL

1 komentarz:
 
Cześć Kochani! :)

Jakiś czas temu wiele produktów pielęgnacyjnych mi się skończyło. Z tego powodu musiałam się zaopatrzyć w nowe. Specjalnie dla Was kupiłam takie, których wcześniej nie używałam, abym mogła je zrecenzować :)

Nie chciało mi się chodzić po sklepach (co jest dziwne!), więc szukałam czegoś fajnego w Internecie. Przypadkowo weszłam na stronę www.wapteka.pl. Zarejestrowałam się.
I właśnie tam zrobiłam swoje pierwsze zamówienie!

Fakt faktem- nie było ono duże... ale sami oceńcie.
I jeżeli używaliście któregoś z tych produktów to dajcie znać, czy Wam się sprawdził :)


Robimy OPENBOX!


Paczuszka przyszła na trzeci dzień roboczy, więc nie musiałam długo czekać. Kurier dzwonił do mnie przed przyjazdem. Nie miałam żadnych problemów przy tym zamówieniu! Koszt dostawy wyniósł mnie 15,90 zł.


Kosmetyki pielęgnacyjne były dobrze zapakowane. Nic się nie rozlało!


Całe zamówienie kosztowało mnie 77,24 zł razem z dostarczeniem do domu :)


1. BIOLIQ DERMO
Krem do cery trądzikowej na dzień
50 ml
8,98 zł


2. BIOLIQ DERMO
Krem regenerujący do cery trądzikowej na noc
50 ml
9,48 zł


3. BIOLIQ CLEAN
Żel oczyszczający do mycia twarzy
125ml
14,12 zł


4. BIOLIQ CLEAN
Płyn micelarny
200 ml
10,88 zł


5. ZIAJA OCZYSZCZANIE
Tonik zwężający pory na dzień i noc
200 ml
5,98 zł


6. ACNEX
Do skóry trądzikowej
120 kapsułek
11,90 zł


Szczerze polecam wapteka.pl!
Jest to chyba jedna z lepszych i tańszych aptek internetowych!



*Post nie jest sponsorowany. Wszystko kupiłam za swoje pieniądze!


Inspiracja na dzień dzisiejszy:

"Dobrze zrobione jest lepsze niż dobrze powiedziane" - Benjamin Franklin

Miłego dnia kochani! :)

1 komentarz:

  1. Ja właśnie czekam na przesyłkę od nich, bo na prawdę opłacało się zamówić :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Nie obrażę się, jeśli zaobserwujesz mojego bloga.
Nie uduszę, jeżeli zostawisz link do siebie :D

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff