18 grudnia 2015

CHRISTMAS TAG - BLOGMAS #1

2 komentarze:
 
Witajcie kochani!

Nadszedł wreszcie czas, którego prawie każdy z nas wyczekiwał.
Zaczynają się generalne porządki, gotowanie, ogromne zakupy, pakowanie prezentów.
Tak, jeden z lepszych okresów w roku. Świąteczny czas.
Wigilia, Boże Narodzenie, Rodzina- właśnie te słowa przychodzą mi do głowy, kiedy myślę, co nas czeka już za tydzień...

Wiem, że jestem spóźniona z BLOGMASAMI, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba i będziecie chcieli następnego :)
Dzisiaj zapraszam Was na CHRISTMAS TAG!


1. Wolisz w święta chodzić w piżamie, czy elegancko się ubrać?

Szczerze to wolę ubrać się elegancko. Powodem jest to, że często mam dni, w których chodzę non-stop w piżamie i chcę się po prostu czuć w święta lepiej niż zawsze, sami wiecie, jak to jest :)

2. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był?

Mama. Nawet nie mam nad czym się zastanawiać. Jest Ona jedyną osobą, której nigdy w życiu nie zdołam się odwdzięczyć za to, co dla mnie robi, jak się poświęca, ile łez z mojego powodu traci. Zasługuje na to. Dlatego, gdybym miała wybrać tylko JEDNĄ osobę, byłaby to moja kochana, niezastąpiona MAMA.

3. Czy prezenty otwierasz rano czy wieczorem w Wigilię?

W naszej rodzinie tradycją jest otwieranie prezentów wieczorem po kolacji wigilijnej.

4. Czy kiedykolwiek zrobiłaś domek z piernika?

Jeszcze nie miałam okazji.

5. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?

Głównie to... bawić się. I nie mówię tu o imprezach, czy wyjściach na dyskotekę, lecz np. o zabawie lalkami z młodszą kuzynką. Uwielbiam wracać do czasów, kiedy to ja dostawałam zabawki pod choinkę. Przy okazji siostra cioteczna jest z tego zadowolona. Rzadko mam czas na taki sposób spędzania czasu, więc korzystam z tego w święta.

6. Ulubiona świąteczna potrawa?

Uwielbiam barszcz czerwony z uszkami.Kocham też pierogi z kapustą i grzybami!
Jak sobie o tym pomyślę to mi ślinka cieknie :)

7. Twój ulubiony film świąteczny?

"Kevin sam w domu" i "Kevin sam w Nowym Yorku". Wiem, wiem. Wielu z Was powie, że te filmy są przereklamowane, ile można je w telewizji puszczać... Ale dla mnie one są taką małą tradycją. Nie wiem, co bym zrobiła, gdyby przestali puszczać je w TV. Uwielbiam obydwa filmy. Mimo tego że co roku je oglądam, zawsze mnie potrafią rozśmieszyć i umilić wolny czas :)

8. Makowiec czy sernik?

Makowiec.

9. Czy kiedykolwiek ulepiłaś bałwana?

Miałam tę możliwość, jak byłam dzieckiem. Przez ostatnie lata, niestety mimo chęci ulepienia bałwana- brak śniegu :(

10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień Świąt?

Osobiście wolę Wigilię. Tak po prostu. Pierwszy dzień świąt jest bardziej zwyczajny.

11. Białe czy kolorowe lampki choinkowe?

Jeszcze nie wyrosłam z kolorowych, aczkolwiek na choince w salonie mamy niebieskie :)

12. Kiedy zaczynasz przygotowania do świąt?

Co roku zaczynamy w okolicach 5-6 grudnia. 6 grudnia ubieramy choinkę, dzień wcześniej przynosimy wszystkie ozdoby świąteczne.I od tego czasu zaczynamy świąteczne porządki. Parę dni przed Wigilią zaczynamy gotowanie :)

13. Zapach kojarzący się ze świętami?

Jabłko z cynamonem- szczególnie. I zapach mandarynek też kojarzy mi się ze świętami.

14. Czy masz w tym roku kalendarz adwentowy?


Niestety, ale w tym roku zapomniałam kupić. Już trudno, parę dni przed Wigilią nie będę kupowała :) W następnym roku będzie na pewno!

15. Ulubiona kolęda/piosenka świąteczna?

https://www.youtube.com/watch?v=-w7jyVHocTk

`A song of hope where there’s no hope tonight...


*Źródło zdjęć: Internet


Z miłą chęcią poczytam Wasze odpowiedzi na powyższe pytania!
Zostawiajcie je pod tym postem w postaci komentarzy :)

Do następnego!
Buziaki

Nicole

2 komentarze:

  1. Mi też ze świętami kojarzy się zapach mandarynek :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Nie obrażę się, jeśli zaobserwujesz mojego bloga.
Nie uduszę, jeżeli zostawisz link do siebie :D

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff