26 grudnia 2015

DAILY LIFE, HAUL- BLOGMAS #4

14 komentarzy:
 

Witajcie kochani!

Przepraszam, że przez ostatnie dni nie było BLOGMASÓW, ale nawet nie miałam czasu, żeby napisać jakiś post lub dodać zdjęcia. Jeśli ktoś nie czytał poprzednich, serdecznie zapraszam (kliknij w poniższe linki):

#3 GIFTS

Nie dałam rady złożyć Wam wcześniej życzeń, dlatego też z całego serduszka Was za to przepraszam!
Pomimo to chciałabym życzyć Wam,  abyście byli zdrowi, radośni, spełniali powolutku swoje marzenia, dążyli do osiągnięcia wyznaczonych celów i byście byli wiecznie sobą! 

Jest to w tym roku ostatni BLOGMAS, lecz w przyszłym poście chciałabym opublikować zdjęcia prezentów, które otrzymałam od "Gwiazdora" :) Zapraszam na początku przyszłego tygodnia!

DAILY LIFE

Dzisiaj już wszystko, co miałam do zrobienia,  zrobiłam, a teraz odpoczywam.
W Wigilię mieliśmy gości, wczoraj my jechaliśmy do rodziny, a dzisiaj spędzamy rodzinnie czas w domku.  Maseczka na twarz nałożona, kawka do picia gotowa i korzystam z chwilki, by coś dla Was napisać.


Ostatnio używam tych próbek maseczki z Ziaji. Jest świetna! 
Myślę nad kupnem pełnowymiarowego opakowania.




Ulubieńcami ostatnich tygodni są dla mnie koktajle (chyba tak to się nazywa). 
Co chwilę próbuję je robić z różnych mieszanek owoców. 
Najlepszy, jaki do tej pory udało mi się zrobić, składał się z czterech słodkich mandarynek, dwóch bananów i jednej gruszki. Owoce są same w sobie słodkie, więc cukru nie dodałam :)





A z niego lubię pić najbardziej :)
Kubek ze słomką kupiłam w Londynie za ok.5-8 funtów. 

HAUL

Ostatnio często chodzimy z mamą na zakupy. Co wpadło nam przed świętami do koszyka?
 Sami zobaczcie :)


Ramka na zdjęcia. Kupiona na promocji za ok. 16 zł.
Wsadziłam na razie pocztówki, zdjęcia czekają aż pójdę je wywołać :)


Cudowny kremowy balsam pod prysznic. Zapłaciłam 10 zł, zamiast 15 :)


Suchy szampon z Batiste 14 zł lub 16 zł, nie pamiętam już...


Lakier do paznokci z Golden Rose- niecałe 5 zł.


Tusz do rzęs z Bell- 12.50 zł


Korektor- ok. 4 zł


Podkład - powyżej 12 zł


Pędzel do pudru za niecałe 9 zł na promocji.


Mleczko do demakijażu Lirene za ok. 12 zł


Szampon L'OREAL Elseve za ok. 11 zł na promocji.


Trochę przepłaciłam, bo dałam aż za ten puder 30 zł i do tego wzięłam za jasny odcień...


Puder ok. 13 zł.


Teraz sobie pomyślicie "Po co ona pokazuje nam, że kupiła mydło?". Hahaha, nie wrzucam tu tych zdjęć przypadkowo. Ostatnimi czasy mydła firmy Dove są strasznie drogie, bo czasem ich cena za sztukę dochodzi aż do 5 zł, a ja kupiłam kilka o różnych zapachach za niecałe 3 zł za sztukę :) I jestem mega zadowolona, bo to są chyba najlepsze marketowe mydełka! 



Szampon kupiłam na promocji za ok. 10 zł a odżywkę za 9 zł :)


Farba do włosów za 13 zł.


Tonik kosztował coś w granicach 6-8 zł.


 Za mgiełkę zapłaciłam niecałe 9 zł.


Zmywacz kosztował ok. 5 zł.


Puder taniutki, kupiłam na promocji za 5 zł, a jego normalna cena to ok. 7 zł :)


Ostatnio zmieniłam pielęgnację swoich włosów, muszę je trochę podratować. Dlatego też kupiłam te maseczki :) Cena za sztukę to ok. 2 zł. 


Balsam i masełko do ust z Bielendy- jedno za ok. 8 zł. 
Uwielbiam je!


Maszynka do golenia- jedna z lepszych! Cena to ok. 6 zł.


Serum do rzęs z Eveline za ok. 12 zł. Zaczęłam używać, aby poprawić gęstość i długość swoich rzęs. Jedyne co zauważyłam to to, że po paru użyciach, zaczęły mi wypadać rzęsy. Trochę odczekam i dam temu produktowi drugą szansę. 
Chcielibyście recenzję tego produktu?


Bell HYPOAllergenic Lip Tint- 10 zł
Długo utrzymuje się na ustach, niestety bez pomadki ochronnej lub bezbarwnego błyszczyka strasznie wysusza usta...
Więcej dowiesz się w recenzji, która pojawi się po Nowym Roku :)


Bell Lip Tint- 10 zł
Krócej trzyma się ust w porównaniu do poprzedniczki.


Maska do włosów - ok. 20 zł.
Produkt, którego używam do pielęgnacji moich zniszczonych, farbowanych włosów.


Szampon do włosów farbowanych- ok. 15 zł.


Jedne z lepszych chusteczek nawilżanych. Kosztują bardzo mało- 1zł/jedna paczka.
 Pięknie pachną! Dostępne w czterech wersjach zapachowych!

Jest to tylko HAUL, dlatego też nie chciałam rozpisywać się na temat kupionych produktów. 
Moje opinie poznacie w innych postach, np. Projekcie DENKO (#1 pojawi się już niebawem na blogu), recenzjach, itp. 

Produkty wymienione powyżej pochodziły z sklepów takich jak: Ikea, Rossmann, Super-Pharm, Lidl, Biedronka, Ziaja, miejscowa drogeria. 

Serdecznie Was pozdrawiam!
Do następnego!
Buziaki! xx

14 komentarzy:

  1. też mam ten puder z rossmanna i bardzo przypadł mi do gustu, tylko że ta gąbeczka się nie nadaje zupełnie :) a co do odżywki do rzęs to ja nie zauważyłam żadnych efektów oprócz mocno sklejonych rzęs :(
    mydełka Dove <3

    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ta gąbeczka jest beznadziejna. Ja ją zmieniłam na taką, która mi o wiele bardziej odpowiada :)
      Sklejone rzęsy podczas jej używania też zauważyłam niestety, ale dam jej kolejną szansę za jakiś czas :)

      Usuń
  2. Puder SYNERDEN miał i jak dla mnie nie sprawdził się. Niestety wzięłam tą wersje w kremie, który zostawał wchłaniany bardziej przez gąbeczkę niż moją twarz. :/

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz... Spróbuj tego w kompakcie, moim zdaniem i paru koleżanek, które również go stosowały, jest całkiem dobry! :)

      Usuń
  3. Super pomysł na notkę, zmagam sie już od dłuższego czasu na suchy szampon do włosów ale coś nie mogę sie przekonać :) mnóstwo zakupiłas rzeczy i moim okiem dużo zaoszczędziłaś :) czekam na recenzje tychże produktów:)
    http://adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szczerze to suchy szampon się u mnie nie sprawdził, użyłam kilka razy i już się skończył, nadawał się jedynie do odświeżenia włosów w ciągu dnia. Nie mogłabym na nim polegać, gdybym nie umyła włosów i musiała gdzieś wyjść... Do tego zostawiał biały osad na włosach i szczotce. Albo źle go używałam, chociaż mi się tak nie wydaje. Albo trafiłam na jakieś felerne opakowanie. Albo suche szampony na moich włosach nigdy się nie będą sprawdzać... Kupię jeszcze jedno opakowanie i zobaczę, która opcja jest trafna :)
      Pozdrawiam,
      Nicole

      Usuń
  4. Mam tą maszynkę do golenia kupiłam ją jakiś czas temu poraz pierwszy i jestem z niej naprawdę zadowolona co do pudru z Manhattanu to miałam go kupić ale niestety moja twarz ma dużo wyprysków i nie jestem pewna czy dobrzze mi je zakryje .Miałam również puder z Synergena ale niestety kruszy mi się na twarzy i zostawia pomarańczowe ślady podobnie jak fluidy z tej firmy .Zmywacz Bebeuty też go miałam i mogę powiedzieć że jest całkiem dobry ale nie różni się niczym od innych zmywaczy :")
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/12/za-co-lubie-swieta_20.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszynka jest rewelacyjna, to fakt :)
      Niestety, ale nie potrafię Ci poradzić w sprawie pudru.
      To prawda, zmywacz niczym się nie wyróżnia od innych.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja je wręcz uwielbiam, nie znalazłam jeszcze lepszych od nich :)

      Usuń
  6. Ten balsam pod prysznic jest GENIALNY :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Nie obrażę się, jeśli zaobserwujesz mojego bloga.
Nie uduszę, jeżeli zostawisz link do siebie :D

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff