31 grudnia 2015

GIVEAWAY | WISHES | GIFTS

11 komentarzy:
 
Witajcie moi drodzy!

Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnim już w tym roku postem. 
Pokażę w nim to, co dostałam na święta Bożego Narodzenia, złożę życzenia noworoczne, podzielę się planami na Nowy Rok oraz ostatnie, ale niemniej ważne... Jak myślicie, co to może być? 
Tak, PIERWSZE ROZDANIE, które sama organizuję. 
Jeśli coś Cię skusiło to zapraszam do dalszej lektury :)


W tym roku Gwiazdor chciał ewidentnie poszerzyć mi garderobę. 
Sami możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. 
Pod choinką znalazłam aż trzy T-shirty, długą marynarkę, bluzę i torebkę, z czego jestem najbardziej zadowolona. Ponadto dostałam śliczną ramkę na zdjęcia i pendrive'a 8GB, który zawsze się przyda oraz pieniądze :) 





Zapomniałabym jeszcze o książce-dzienniku.
 Będę na 100% używała codziennie w nadchodzącym roku, z tego co widziałam to znajdę w niej dużo inspiracji :)


Nie mam jak dodać zdjęć kompletu pościeli, więc wstawiam zdjęcie (identycznych) z Internetu :)



Pochwalcie się, co Wy dostaliście na święta!
U mnie mówi się Gwiazdor, gdzieniegdzie słyszałam, że św. Mikołaj, a w Waszym rejonie jaka nazwa jest przyjęta?  

Z racji tego, że dzisiaj jest już 31.12.2015r.- Sylwester, przez niektórych od dawna wyczekiwany dzień, a jest to ostatni post w tymże roku, chciałabym Wam złożyć najszczersze życzenia.
Aby zawsze i wszędzie dopisywało Wam zdrowie i szczęście :) 
Nigdy się nie poddawajcie i dążcie do spełnienia marzeń i osiągnięcia swoich celów.
 Bądźcie zawsze sobą, jesteście jedyni w swoim rodzaju.
I cieszcie się z małych rzeczy! :)


Razem z Nowym Rokiem przychodzą zmiany, głównie blogowe zmiany. Więcej postów będzie się pojawiało, m.in. Outfit Of The Day, Get Ready With Me, różnego rodzaju recenzje, itp. Mam nadzieję, że uda mi się pisać systematycznie i będę mogła wrzucać je regularnie. Jestem w trakcie nawiązywania współpracy z innym blogiem, co mnie niezmiernie cieszy :) Jeśli trochę Was przybędzie to będą się pojawiały również rozdania.
Mam nadzieję, że wytrwam w swoim postanowieniu, trzymajcie kciuki!


Teraz zapraszam Was serdecznie na ROZDANIE NOWOROCZNE :)
Pierwsze, ale nieostatnie na tym blogu!

Nagroda jest dobra dla kogoś, kto lubi historię, w szczególności naszą, polską. Jest to książka pt. "Tajemnicza Rana", o czym opowiada? - Przekona się zwycięzca :)



Warunki wzięcia udziału są bardzo proste.
Obowiązkowo trzeba (aby uzyskać 1 los):

* zaobserwować mojego bloga,
* napisać w komentarzu pod tym postem "Biorę udział",
* w komentarzu zostawić swój adres e-mail.

Dodatkowo możesz:
* dodać baner na swojego bloga (pasek boczny) (2 losy)
* dodać post z informacją o rozdaniu na swoim blogu (3 losy)

Przykład zgłoszenia:

Biorę udział.
Obserwuję jako: 
E-mail: 
Baner: NIE/ TAK (link)
Post na blogu: NIE/ TAK (link)

Rozdanie trwa do: 12 lutego 2016r. 
Wyniki zostaną ogłoszone: 14 lutego '16r.

Informacje, które mogą się przydać biorącym udział w rozdaniu:

* wysyłka tylko na terenie Polski na MÓJ koszt,
* nagroda jest kupiona przeze mnie, 
* wyniki ogłoszę w osobnym poście na blogu,
* zwycięzca ostanie poinformowany o wygranej również poprzez e-maila,
* jeśli zwycięzca w ciągu trzech dni nie odpisze- wybieram kolejną osobę, 
* udział w rozdaniu mogą brać udział także osoby, które nie ukończyły 18. roku życia,
* książka jest nowa, nieużywana,
* jeśli liczba zgłoszeń do czasu zakończenia rozdania nie przekroczy 20 osób, czas zostanie przedłużony o dwa tygodnie (zostaniecie o tym poinformowani).

Jeśli macie jakiekolwiek pytania- piszcie śmiało w komentarzach lub na e-maila, który jest podany w zakładce CONTACT

Czekam na Wasze zgłoszenia :)
Życzę wszystkim powodzenia!

11 komentarzy:

  1. Cudowny blog, zdjęcia śliczne! <3
    Życzę dużo motywacji!
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne t-shirty!
    Fajny pomysł z rozdaniem.
    POWODZENIA!
    Klik- mój bog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post. Bardzo podoba mi się ten dziennik i sama zastanawiam się nad kupnem :)
    Biorę udział.
    Obserwuję jako: Patrycja Kalinowska
    E-mail: lifeblondesblog@opoczta.pl
    Baner: NIE
    Post na blogu: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dzisiaj uzupełniłam pierwszą kartkę z tego dziennika :)
      Dzięki niemu będę z łatwością mogła wspominać i motywować się!
      Nie zastanawiaj się, jeśli potrzebujesz inspiracji, motywacji- kup go.

      Usuń
  4. Prześliczna torba!
    Było by mi miło jak
    byś wpadła na mojego
    bloga i zostawiła po sobie
    ślad. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego
    Nowego Roku!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mi się również podoba :)
      Jak tylko znajdę chwilkę to z miłą chęcią wpadnę.
      Dziękuję i wzajemnie! xx

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Nie obrażę się, jeśli zaobserwujesz mojego bloga.
Nie uduszę, jeżeli zostawisz link do siebie :D

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff