20 grudnia 2015

DAILY LIFE- BLOGMAS #2

6 komentarzy:
 
Christmas is coming...

Hello everyone!

Zanim przejdziesz do czytania, upewnij się, że przeczytałaś pierwszego BLOGMASA i odpowiedziałaś w komentarzu na pytania z TAGu (link do Christmas Tag: http://yourinspiration77.blogspot.com/2015/12/christmas-tag-blogmas-1.html).

Dzisiaj chciałaby Wam pokazać, jak wyglądają mniej więcej moje przygotowania do świąt :)

Przepraszam za to, że tak późno pojawiają się posty, jutrzejszy (w sumie to dzisiejszy) Blogmas będzie przed godziną 20- serdecznie Was zapraszam!



Chyba w każdym Blogmasie z mojego życia codziennego znajdziecie coś do picia lub jedzenia. Nie będą to żadne fast foody czy Coca-Cola, a coś co polecam oraz różne zdrowe przekąski. Dzięki nim unikniecie paru przybranych, "świątecznych" kilogramów, które lubią zostawać z nami na dłuższy okres czasu :) 


Czyż to pokrojone jabłko nie wygląda jak frytki? 
Zobaczcie, jak łatwo można siebie samego oszukać.
Taka mała miseczka (1 jabłko) dostarczy Wam o wiele więcej energii niż takiej samej wielkości miseczka frytek. Dzięki temu nie przybędzie Wam zbędnych kilogramów, a zamiast tego, na Waszej twarzy pojawi się uśmiech i będziecie mieli więcej chęci do działania :)


Mój typowy dzień przedświąteczny zaczyna się zbieraniem, segregowaniem prania, wstawianiem pralki, rozwieszaniem, a potem...


prasowaniem ogromnej "kupy" prania, a poranek kończy się...


... połamanym wieszakiem :)
Ale to chyba na szczęście!


Chciałabym Wam przedstawić moje cudowne kapcioszki, z którymi nie mogę się rozstać. Są już tak zniszczone, a nigdzie nie mogę znaleźć lepszych. Te kupiłam chyba rok lub dwa lata temu w Deichmannie za ok. 40 zł. Od jakiś dwóch miesięcy szukam nowych, ale jak są ładne to niestety niewygodne. 
Wiecie, gdzie mogę dostać podobne w cenie do 50 zł? 


W takie chłodne dni, kiedy z przymusu trzeba gdzieś wyjść, najlepiej ubrać się bardzo wygodnie. Ja czasami nawet nie mam ochoty się pomalować i śmigam na wieś bez make-upu :)


Muszę Wam się pochwalić, że parę dni temu spadło u nas (niedaleko Bydgoszczy) trochę śniegu.
Budzę się rano, a tu prószy... 


A po niespełna dwóch godzinach... 
BIALUTKO :)

Snow is falling all around me...


Kuzynka zdążyła nawet ulepić bałwana, niestety po paru godzinach roztopił się...
A w następne dni na naszych termometrach temperatura sięga 10 stopni Celsjusza.
Już raczej w święta nie będzie śniegu :( 


Jak łazienki posprzątane, podłogi pozamiatane i umyte- czas na Bloggera.
Muszę nadrobić parę postów dla Was. 
Napiszcie, o czym chcielibyście sobie poczytać w następnych notkach!


Ostatnio byliśmy całą rodzinką w sklepie Ikea uzupełnić zapasy świeczkowe. 
Można tam kupić dużo świeczek za małą kwotę, lecz zapachy nie są za bardzo intensywne. 
Znacie jakieś "zamienniki" świec Yankee Candle albo Kringle Candle- tańsze, lecz o wiele bardziej wyczuwalne niż inne "zwykłe, sieciówkowe"? A może w jakimś sklepie mają promocje na te klasyki? 


Aby mieć 6 z j.niemieckiego, trzeba sobie zasłużyć i się trochę pouczyć :)
Całe szczęście, że większość tych słówek to tylko powtórka...


Ogromna szklanka gorącej herbatki prosto z Londynu- to jest to! 
Uwierzcie mi, herbatę mogłabym pić non-stop.
Jeśli też jesteś herbatomaniakiem- napisz, jaką najbardziej polecasz na zimowe wieczory!


New English Teas- cudowność!
Spróbujcie, kosztują ok.  £1/ 10 saszetek.


A na koniec dnia- przyjemne z pożytecznym.
Opieka nad młodszą kuzynką.
Uwielbiam!


Mam tę moc, mam tę moc!


Układanie puzzli, domino, "Zgadnij, kto to" czy zabawa lalkami- obojętnie, dla mnie to frajda!
Cudnie jest tak zakończyć dzień :)


Za paręnaście godzin  zapraszam Was na kolejnego Blogmasa, a w nim pokażę, co wyląduje u nas pod choinką, a dla tych, którzy jeszcze w poniedziałek lub wtorek będą uganiać za prezentami- może być również inspiracją!


Kolęda na dziś to All I Want For Christmas Is You 


* Źródło pierwszego i ostatniego zdjęcia: Internet, pozostałych- moje archiwum :)

6 komentarzy:

  1. Fajnie że dodałąś dużo łądnych zdjęć dzięki temu fajnie się to czyta ii wogule patrzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Właśnie o to chodziło, żeby za dużo się nie rozpisywać!

      Usuń
  2. Hej :)
    Przeglądam zgłoszenia do rozdania i nie widzę Twojego polubienia strony.
    Jeśli polubiłaś a ja nadal go nie widzę to proszę o odlubienie i polubienie https://www.facebook.com/ujrzecsiebie jeszcze raz inaczej nie bede mogla zaliczyc zgloszenia a chciłabym aby wszyscy zostali zakwalifikowani dlatego daję znać o takich niedopatrzeniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey! :)
      Odlubiłam i polubiłam ponownie :) Mam nadzieję, że teraz będzie OK!

      Usuń
  3. Hey! :)
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję bardzo!
    Również pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten wpis :) Obserwuję :) I jednocześnie życzę wesołych świąt

    http://karmelowablond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Nie obrażę się, jeśli zaobserwujesz mojego bloga.
Nie uduszę, jeżeli zostawisz link do siebie :D

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff